Νέα

Νέες ηλεκτράμαξες από την Roco

Νέες αφίξεις από τη Roco:

70891 – La tartaruga, FS E444

Η μηχανή Ε444 των Ιταλικών σιδηροδρόμων χρησιμοποιούνταν για την έλξη βαρέων εξπρές τραίνων και ταξίδευε μέχρι και 1500χλμ τη μέρα.

Το μοντέλο της Roco είναι υπέροχο από κάθε άποψη. Η βαφή είναι στα συνήθη υψηλά επίπεδα της εταιρίας και όλες οι λεπτομέρειες του πρωτοτύπου αποτυπώνονται με τη μέγιστη ακρίβεια. Οι  χειρολαβές είναι μεταλλικές ενώ ιδιαίτερη εντύπωση κάνει η νίκελ βαφή στους φανούς. Το σηματάκι της χελωνίτσας είναι τέλεια αποτυπωμένο όπως και όλες οι επιγραφές που είναι απολύτως ευδιάκριτες.

Η κίνηση μεταδίδεται από κεντρικό μοτέρ με σφονδύλους και στους 4 άξονες ενώ ένας τροχός φέρει λάστιχο έλξης. Ο έλεγχος της κίνησης γίνεται από τον Zimo decoder MX645R ο οποίος είναι υπεύθυνος επίσης για την αναπαραγωγή των ήχων της μηχανής. Τα φώτα είναι led, λευκά/κόκκινα, ελεγχόμενα από το decoder.

Η μηχανή μπορεί να κινηθεί μέχρι και σε καμπύλη R1 (358mm).

 

73105 TX Logistik και 73313 Flixtrain Vectrons.

Οπως όλες οι Vectron της Roco είναι και αυτές ξεχωριστές. Η TX-Logistik φέρει έναν πολύ ιδιαίτερο και χαρακτηριστικό χρωματισμό, το OFFROAD design, και καθότι διρευματική φέρει τέσσερις παντογράφους. Η TX-Logisstik ιδρύθηκε το 1999, σήμερα έχει αναπτύξει ένα ισχυρό δίκτυο και είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες εμπορευματικών μεταφορών στην Ευρώπη..

Η Flixtrain είναι ιδιωτική εταιρία επιβατικών μεταφορών, η μόνη ανταγωνίστρια της DB στις υπεραστικές συγκοινωνίες. Το μοντέλο φέρει τη χαρακτηριστική πράσινη απόχρωση και το λογότυπο της εταιρίας. AC έκδοση της Vectron με 2 παντογράφους.

Τα μοντέλα της Roco είναι πιστά αντίγραφα των πρωτοτύπων μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Η κίνηση μεταδίδεται από κεντρικό μοτέρ με σφονδύλους και στους 4 άξονες ενώ ένας τροχός φέρει λάστιχο έλξης. Ο έλεγχος της κίνησης γίνεται από τον Zimo decoder MX645p22 ο οποίος είναι υπεύθυνος και για την αναπαραγωγή των ήχων της μηχανής. Τα φώτα είναι led, λευκά/κόκκινα, ελεγχόμενα από το decoder ενώ υπάρχει και κύκλωμα αποθήκευσης ενέργειας για αδιάλειπτη λειτουργία.

Η μηχανές μπορούν να κινηθούν μέχρι και σε καμπύλη R1 (358mm).

 

 

Σχετικά άρθρα